Piotr Molasy

Piotr

Molasy

Trener przygotowania motorycznego

 

 

KONTAKT: 

608 150 559
pm@prosgym.pl

 

Trener Piotr Molasy to fachowiec i profesjonalistą w każdym tego słowa znaczeniu. Przywiązuje ogromną uwagę do detali oraz dba o rozwój zawodnika zarówno na siłowni jak i poza nią – przygotowuje długoterminowe założenia treningowe, monitoruje proces regeneracji czy układa dietę. Jedną z jego najlepszych cech jest ciągła chęć rozwijania się i dodawania nowych rzeczy do swojego warsztatu trenerskiego. Jeden z najlepszych, jeżeli nie najlepszy trener przygotowania motorycznego z jakimi miałem okazje współpracować.

– Filip Kolasiński, Tenis ziemny, Wicemistrz Polski do lat 23 Top 100 w Światowym Rankingu Juniorskim

 

O mnie:
Trener przygotowania motorycznego i założyciel PROS. W swojej pracy kieruję się komplementarnym podejściem do treningu i informacjami opartymi na badaniach naukowych oraz wieloletnich doświadczeniach w pracy ze sportowcami. Zakładając PROS stworzył miejsce dla sportowców na najwyższym, światowym poziomie. Zajmuje się współpracą ze sportowcami na wielu płaszczyznach: kształtowanie mobilności, stabilności, siły, mocy, kondycji, szybkości i skoczności, wdrażaniem planów profilaktyki urazów, programowaniem treningów, wykonywaniem i dobieraniem testów sprawnościowych i planowaniem cykli treningowych w kontekście sezonu.

Wykształcenie:

  • Ekspert FMS Funtctional Movment System LVL 1 i 2
  • Trener przygotowania motorycznego Elite Performance Institute
  • Trener przygotowania motorycznego EXOS Athletes Performance
  • Kurs Kettlebells Hard Style Method
  • Instruktor Tenisa Ziemnego
  • Instruktor Narciarstwa Zjazdowego
  • Instruktor Kulturystyki i Trójboju siłowego
  • Instruktor Kinezygerontoprofilaktyki
  • Kurs Dietetyka i Suplementacja

Inne szkolenia i Konferencje: „Systemowe podejście do profilaktyki biegacza” ; „Systemowe podejście do profilaktyki w tenisie” ; „Leczenie i Profilaktyka urazów w grach zespołowych” ; „Nowoczesne Formy Przygotowania Motorycznego” ;  „Nowoczesne trendy w przygotowaniu motorycznym” ; „Mobilność i stabilność w kontekście przygotowania sportowca i prewencji urazów”.